"یوار ال هایتان" را با "پِرل‌تریز" ساماندهی کنید


"یوار ال هایتان" را با "پِرل‌تریز" ساماندهی کنیدپرل‌تریز خود را مکانی برای علاقه‌مندی‌های شما می‌داند. در اصل پرل‌تریز یک ابزار بصری است که به کاربران امکان سازماندهی، جستجو و اشتراک‌گذاری هر URL که به صورت آنلاین یافت می‌شود و نیز آپلود عکس، فایل و یادداشت‌های شخصی را می‌دهد ... بیشتر بخوانید درباره "یوار ال هایتان" را با "پِرل‌تریز" ساماندهی کنید افزودن دیدگاه جدید

استارت‌اپ پرل‌تریز محصولی را ارائه می‌دهد که دارای یک رابط بصری منحصر به فرد است که به کاربران امکان می‌دهد URLهای جمع‌اوری شده و سایر اشیاء دیجیتالی را سازماندهی کنند. به علاوه کاربران می‌توانند با استفاده از یک قابلیت به نام تیم‌های پرل‌تریز در سازماندهی اجتماعی مشارکت کنند.

پرل‌تریز(Pearltrees) یکی از اولین شرکت‌هایی است که یک نمودار علاقه‌مندی ارائه می‌دهد. هدف این شرکت کمک به کاربران است تا بتوانند "سازماندهی دانش را دموکراتیزه کنند". به عنوان بخشی از قابلیت‌های اجتماعی محصول، کاربران می‌توانند حساب‌های خود را با توییتر و فیسبوک همگام‌سازی کنند. این قابلیت دو جانبه از جمع‌آوری پرل‌های جدید در هر بار که یک لینک به اشتراک گذاشته می‌شود یا توییت می‌شود، پشتیبانی می‌کند.

پرل‌تریز توسط پاتریس راموت، مدیرعامل، آلین کوهن، مدیر فناوری، نیکولاس سینوبر، مدیر فنی، ساموئل تیسیر مسئول رابط کاربری و فرانکویس روکابوی راه‌اندازی شده است.

این استارت‌آپ در سال ۲۰۰۷ کلید خورد. در مارس ۲۰۰۹ نمونه اولیه آن راه‌اندازی شد. طبق گفته مدیرعامل و بنیانگذار این استارت‌آپ، پاتریس لاموت، او در وبلاگ شرکت هدف از راه‌اندازی پرل‌تریز را مشخص کرده بود: "سومین پیشرو در حوزه وب" و گفت مرحله بعدی در حوزه اینترنت دموکراتیزه سازماندهی وب است.

در نمایشگاه وب۲.۰ سال ۲۰۱۰ در سن‌فرانسیسکو، پرل‌تریز قابلیت تعبیه یک پرل‌تری در وبسایت دیگر را معرفی کرد. پرل‌تریزی که در سایر سایت‌ها تعبیه شده است به طور پویا و در زمانی که پرل‌تری اصلی در وبسایت تغییر می‌کند، به روز رسانی می‌شود.

در دسامبر ۲۰۱۰ پرل‌تریز یک قابلیت "تیم" جدید راه‌اندازی کرد. این قابلیت تیمی به کاربران امکان می‌دهد تا درخواست تشکیل گروه بدهند. پس از اضافه شدن در یک تیم، افراد می‌توانند محتویات را اضافه، حذف و سازماندهی مجدد کنند و نیز اعضای جدید را به تیم اضافه کنند.

در اکتبر ۲۰۱۱، پرل‌تریز نسخه آیپد خود را معرفی کرد. این محصول را تعداد زیادی از وبلاگ‌نویسان فناوری اعم از مارشال کرک‌پاتریک و مارتین برایانت دریافت کردند. در ماه مه ۲۰۱۲، نسخه آیپد پرل‌تریز در کل ۴.۵ ستاره در اپ‌استور کسب کرد.

در جولای ۲۰۱۲، پرل‌تریز اپلیکیشن آیفون خود را راه‌اندازی کرد. این محصول را رسانه‌ها استفاده کردند و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. در نتیجه، این اپلیکیشن در حال حاضر ۴.۵ ستاره در اپ‌استور دارد. این نسخه جدید به کاربران امکان می‌دهد تا عکس و یادداشت‌های خود را به حساب کاربری خود اضافه کنند. به علاوه این محصول یک حالت آفلاین دارد که از جستجوی تمام محتوای جمع‌آوری شده پشتیبانی می‌کند.

در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲، پرل‌تریز به طور همزمان نسخه ۱.۰ و یک محصول عضویت پیشرفته به نام پرل‌تریز پریمیوم را راه‌اندازی کرد. نسخه ۱.۰ دارای چندین به روز رسانی در رابط وب است. راه‌اندازی پرل‌تریز پریمیوم تلاش های اولیه شرکت را برای کسب درآمد از محصول خود نشان می‌دهد. مزیت اصلی یک عضویت پیشرفته آن است که تمام یا بخشی از یک حساب به طور کامل خصوصی باقی می‌ماند یا فقط با تعداد افراد منتخب به اشتراک گذاشته می‌شود. به علاوه حساب‌های پیشرفته با یک پین کد حفاظت می‌شوند.

این شرکت اولین نسخه اندروید خود را در ۹ جولای ۲۰۱۳ منتشر کرد. این اپلیکیشن جدید به کاربران امکان می‌دهد محتوا را از ۹۸.۶% از پلتفرم فعلی اندروید جمع‌آوری، سازماندهی کرده و به اشتراک بگذارند و روی تقریباً ۲۵۰۰ دستگاه از ۳۴۰۰ دستگاهی که با سیستم عامل اندروید اجرا می‌شوند، کار کنند. نسخه اندروید همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا پرل‌هایی را از محتوای داخل سایر اپلیکیشن‌های اندروید ایجاد کنند. این اپلیکیشن در همان هفته راه‌اندازی از سوی گیزمودو اپلیکیشن هفته نام گرفت.

پشتیبانی از آپلود و دسترسی به فایل‌ها از هر دستگاه نیز در نسخه جدید روی وب و پلی استور گوگل در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۳ اضافه شد. آخرین نسخه از پرل‌تریز نیز به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌های شخصی از هر نوع را آپلود و سازماندهی کنند. این به روز رسانی محدودیت ذخیره‌سازی فایل مخصوص به هر چهار نوع حساب را به شرح زیر اضافه کرده است: حساب رایگان به کاربران ۲۵۰ مگ حافظه، حساب‌های شخصی ۵ گیگابایت، حساب‌های پیشرفته ۲۵ گیگابایت و حساب‌های حرفه‌ای ۱۰۰ گیگابایت ارائه می‌دهند.

در ۲۲ مه ۲۰۱۴ این استارت‌آپ نسخه پرل‌تریز ۲.۰ را معرفی کرد. این نسخه دارای رابط جدیدی است که شرکت آن را "میله پویا" می‌نامد. به علاوه شرکت اعلام کرد که از قابلیت فلش به HTML 5 روی می‌آورد و در اپلیکیشن‌های آی‌اواس و اندروید خود نیز به روز رسانی‌های مهمی را اعمال می‌کند. در این به روز رسانی‌ها گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری محتوا اعم از ردیت، تامبلر و لینکد‌این و نیز قابلیت‌های اشتراک‌گذاری با توییتر، فیسبوک و از طریق ایمیل نیز وجود دارد.

انتشار پرل‌تریز ۲.۰ برای بسیاری از کاربران بحث‌برانگیز بود زیرا این موضوع وجود داشت که در این نسخه قابلیت‌های "نقشه‌برداری ذهنی" حذف شود. در نسخه قبلی کاربران می‌توانستند لینک‌های خود را در نمودارهای آزاد که روی صفحه به صورت درختی نمایش داده می‌شد، بسازند. در حالیکه کاربران همچنان می‌توانند محتوای خود را در محفظه‌هایی که دیگر به صورت درختی نمایش داده نمی‌شوند، سازماندهی کنند.

منبع نوشته: شنبه مگ


تگ‌ها: #ستار #محصول #محصولی #سازمان #انند #شرکت #دموکرات #فیسبوک #همگام #مدیرعامل #مدیر فنی #ساموئل #رابط کاربری #اینتر #اینترنت #نمایشگاه #فرانس #زمانی #مانی #به روز رسانی #هند #نویس #دریا #ستاره #اپل #اپلیکیشن #آیفون #رسانه #استفاده کردن #نسخه جدید #حساب کاربری #لاین #جستجو #نسخه اندروید #اندروید #تقریب #حافظ #دیدی #اعلا #آزاد #چنان

  • از شنبه مگ
    در تاریخ جمعه 17 شهریور 1396
    زمان مطالعه 4 دقیقه
    نیوزیفای چیست؟

    نیوزیفای یک جستجوگر هوشمند اخبار وب است و هدف آن ساده سازی، هدفمندی و نمایش آماری برای تحلیلگران حوزه‌های مختلف رسانه‌های متنی است.